En nucka och en trekant.

“This is one race of people for whom psychoanalysis is of no use whatsoever.” 
― Sigmund Freud

Jag sticker inte under stolen med att jag gillar snusk, jag finner det nervkittlande att se på när Olle Waller informerar det svenska folket om vad köttets lustar och en viss grad av sinnessjukdom kan leda till för perverterade akter. Men kära vänner, mjältsjukans mara rider vårt samhälle.

Djungeltrummans rytm har åter nått mig, den har färdats från min hemkommun, över havet och viskat om  obscena hädelseakter bland ortsborna. När det gäller det som cirkulerar i den civila etern finns två möjliga scenarion att beakta. Det första är att det som sprids från munhåla, till örongång är en klar återspegling av verkligheten där små anekdoter återges i sin helhet, utan tillägg och avdrag. Det andra är att grannskapets invånare sitter hemma och spekulerar vid sina köksbord av furu, blossar under fläkten, iförd sina grå sunkiga mjukisbyxor, alt. plockar ihop en liten fruktsallad på ICA samtidigt som de tar sig en funderare över allmänhetens sexvanor. Vilket som är mest motbjudande, det låter jag vara osagt.

Att tala om vem som har ”satt på” vem är inte längre tillräckligt, nej det nya är att informera om vem som har köttat runt bland VILKAs kroppsvätskor, under samma tidpunkt.    

Enligt ett av vår tids största elektroniska uppslagsverk, skall otucktshandligar som involverar multipla individer vara relativt ovanligt. Man hävdar att det till stor del skall bero på den tvåsamhetsnormativitet som råder i vårt samhälle, men även den gemene mannens/kvinnans rädsla för att drabbas av virus i den heliga vaginan och givetvis så även på penis, spelar in. En viss dos av svartsjuka skall även kunna uppstå, revolutionerande fakta.

Jag finner det ohyggligt skräckande att dessa bieffekter skulle vara det avgörande i frågan om huruvida en obscen stygghetshandling med flertalet aktiva aktörer skall begås eller ej. 

Individer som faller för denna osunda aktivitet kan existera inom alla sorters folkslag och stammar, endast nuckorna står utanför denna syndens skamliga påhitt, det lär knappast behövas en förklaring till varför det faller sig på det viset.

ImageOrd som spontant kommer till nuckan när ”stereo nuppning” kommer på tal, är:

  • ohyggligt
  • skamligt
  • förnedrande
  • skrämmande
  • osunt
  • koppögon
  • kallsvett 

Vi har kommit en lång väg från att ”leka doktor”. Om herren visste att detta obscena samhälle skulle bli slutresultatet, hade han aldrig uppfunnit Ryska posten, ”jag har aldrig” eller sanning och konka!

Evolutionen har gjort en miss, nu talat vi inte om ett litet snedsteg, (så som man ofta benämner ett flyktigt bonusnupp), nej detta är lika illa och fullt jämförbart som att en äkta, trogen make skulle avla fram en hel skolklass utan fruns vetskap. OHYGGLIGT!

Kalla mig helylle, torr, konservativ, strikt, stel och präktig! Men jag vill kunna handla min mat utan att se skolsköterskan som numera jobbar på hälsovårdscentralen, stå och klämma på en zuchini samtidigt som hon då eventuellt funderar på huruvida hon i kassan har köttats av den långsamma killen på bussgods och den skumme badvakten, allt i en obscen orgie!

SLUTA!

 

 

Detta inlägg publicerades i Uncategorized och märktes , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar