www.våp.nu – pervots mecka!

Sometimes a cigar is just a cigar. 
— Sigmund Freud
 
Fria Cybernuckorna! Webben är infekterad! Jag har aldrig varit ett stort fan av internetdejting (okristligt och skamligt som det är), men efter idag har jag, vildnuckan, konverterat från ogillande till HANDLINGSKRAFTIG MOTSTÅNDARE! Jag har funnit en diger koloni av vildpenisar (!), de döljer sig på http://www.happypankcake.com och det är min fulla övertygelse att rasen håller samma höga bestånd på andra liknande dejtingsajter…
 
Idag gick vildnuckan undercover! 
Min bäste vän har en last, hon peppar mig med jämna mellanrum till att skapa profiler på olika dejtingsajter, det senaste medlemskapet bildades i juletid hos happypancake.com (utan kostnad givetvis, någon hejd får det väl vara!). till en början brukar det vara rätt underhållande och jag vill erinra mig om att jag under en vilt frustande skrattattack krälade runt på golvet efter det att en 18-årig pojke skickat ett bedjande mail, där han ansökte om hjälp att bli av med oskulden. Arma yngling! Jag svarade med största visdom att internet inte är någon plats för ett vilset barn, man frågar inte en kvinna klädd i pälsmössa, med ett hagelgevär över axeln, om hon möjligen kan tänkas introducera honom i den sexuella världen. 
Image
 Jag har under en längre tid spekulerat i huruvida min besökslista skulle förändras om jag utgav mig för att vara aningens mera lösaktig, så idag skred jag till verket. Först söktes lite inspiration från internet, ”hot russian girls”, gav mig många uppslag. Nuckan haltade beslutsamt ut i pigkammaren för att fota några våpiga bilder. Efter att ha lösgjort hårknuten och kletat på obscena mängder mascara, togs några bilder i härlig fjortis-anda (dessa fotas uppifrån, anledningen är okänd)
 
För den bästa våpbilden behöver du:
  • Hår, långt, mycket och frodigt.
  • MASCARA
  • Läppglans, sjuka mängder!
  • Om möjligt, ett par stora bröst. (jag klarade mig fint utan)
  • En sunkig badrumsspegel.
  • Slappna av i ansiktmuskulaturen och ansträng endast läpparna. (På så vis undviker du att se allt för begåvad ut)
Så skapades ”hope89”. Och Hälsad vare herren, ”hope89” gör en obehaglig succe! Hope stöttar sig endast på sin profilbild, ingen annan information finns att tillgå! Hon fick de två första timmarna fler besök än vad ärkenuckans ”seriösa” presentation haft under en vecka! Hon fick 60 besök, åtta mail och sju flirtar! Varav 2-3 direkta erbjudanden om en så kallad kk-relation (kk är en obscen förkortning för två människor som med jämna mellanrum ses för att bedriva otukt, ytterst obscent och hedningsartat med andra ord), efter femton minuters medlemskap var hon erbjuden en date med en 37-årig man, efter ca en halvtimme önskade ”verano 47” att ”hope 89″ ville flytta med honom till Mallorca.
Image
Känner du dig lite förtappad? Då ska vildnuckan presentera några grundläggande basfakta. 
  • Nej! Kasperoo 24 Kvinnan på bilden ser INTE snäll och trevlig ut! Hon lyser av IQ-befrielse, särskilt då hon valde att prestentera hela sitt anlete med just denna look, halvnaken med plutande mun…
  • VEM vid sina sinnes fulla bruk vill smita över på en ”filmkväll” till anonyma män på en pannkakssida? 
  • Vill du bli kär, är det verkligen så nödigt att du är villig att riskera att falla för en vildpenis som dreglar över IQ-befriade våp. 
Min slutsats är alltså som följer.
  • Jag lyckades bra, nej UTMÄRKT med uppdrag ”se slampig och korkad ut”
  • Nätdejting är INGET för unga virila kvinnor med ett uns av självrespekt, ty låter du den synas på din profil (självkänslan alltså), så kommer ingen iallafall att höra av sig, åtminstonde inte den där du sitter och väntar på!
  • Jag vet att många ”hittar löööven” på internet, men jesus, är det inte mest frekvent i den övre medelåldern? 
  • Nätdejting är inget annat en webbaserad parningslek, ett rövparty för vildpenisarnas njutning och den sedan tidigare kända perverterade åldermännen.
  • Image
  • ”mmm… du är så söt!” UUUHHH!!!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar